2011 m. gegužės 1 d., sekmadienis

Įžanga. Tęsinys.

Staiga mane apėmė nenumaldoma panika. Pradėjau bėgti, nežinodama nuo ko. Gal nuo savęs, savo gyvenimo. Iš akių pasipylė taip ilgai slėptos ašaros. Ir taip visą kelią iki tol, kol  pamačiau šviesaus mūro, puošnų pastatą kuriame aš gyvenau, bet toli gražu nebuvau laiminga. Lėtai priėjau prie namo vartų, atrodė, kad audra manyje buvau jau nurimusi, bet lauke vis dar nenumaldomai lijo. Stambūs lašai skaudžiai talžė rankų piršus. Ranka pravėriau vartus, jie tyliai girgžtelėję atsidarė. Kiek paėjusi takeli, išsitraukiu raktų ryšulėlį iš kišenės ir rengiausi atrakinti duris...Bet nepajėgiau, ranka sudrebėjo. Iš akių pradėjo varvėti nestambūs, sūrūs vandens lašeliai.  Tiesiog nebegalėdama pakelti šio skausmo, trenkiau raktų ryšulį į duris, vėliau į jas atsirėmiau kumščiu, pasisukau į priešingą pusę ir nuslydau žemyn. Galiausiai pasiekiau šlapią, kietą prieangio betoną ant kurio ir atsisėdau, sulenkusi kelius. Nesupratau kas man darosi. Per  pastarąsias porą savaičių praradau visas savo drauges,dėl neaiškių priežasčių. Taip pat ir geriausią draugę-Evę, nors iki tol nė nebuvom susipykusios. Vienintelis mylimas žmogus buvo močiutė. Kita dalis šeimos atrodo į mane nė nekreipė dėmesio, nekentė, nemylėjo. Nepaisant viso to, aš nesupratau kas su manimi darosi. Atrodydavo, lyg būčiau ne viena, nors patalpa kurioje būdavau buvo tuštut tuštutėlė. Kartais regėdavau kaip per miglą paslaptingus, neaiškius, miglotus žmonių siluetus. Jausdavausi kaip nesava, atrodydavo lyg kažkas norėtų mane užvaldyti...                                                                                                                       
   Visa tai prisiminus man pasidarė tik dar skaudžiau. Iš akių dar smarkiau ėmė sruvėti ašaros, lietus padėjo smarkiau pliaupti. Staiga smarkiai sugriaudėjo ir trenkė žaibas. Neaišku kiek aš dar prasėdėjau toje niūrioje prieblandoje,  gal valandą, gal dvi, kol sugebėjau atsikelti ir susiradusi raktų ryšulį atsirakinti namo duris.

Tai va praeitą kartą įdėjau ne visas įžangą nes ne visą ją ir buvau parašius :} Lauksiu jūsų komentarų ir kritikos :}
P.s. Atsiprašau, kad šiuo metu į blogą grūdu tik istoriją savo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą