2010 m. rugpjūčio 28 d., šeštadienis

Love me.... or just let me live :)

 Gerai žmogeliukai, šiandien aš nefilosofuoju, nes turėjau iš ties nerealią dieną :) Man taip norisi viską jums smulkiai ir detaliai aprašyti, kad visus apipilčiau savo džiaugsmu! O mano diena prasidėjo taip....
 Atsikėliau devintą valandą ryto. Iškart nieko nelaukus nupėdinau į vonią ir nusiprausiau, greit šmurkštelėjau į savo drabužius ir jau sėduosi prie kompiuterio. Kaip visada, įeinu į keletą savo mėgstamų forumų, apžiūriu porą svetainių, susirašinėju su krūva draugių per skype. Turbūt viena iš įprastinių mano dienotvarkių :) Praėjo jau pora valandų. Staiga, apie dvyliktą valandą kažkas pabeldžia į mano duris. Kaip ir tikėjausi. tai buvo mano kiemo draugė Gabrielė. Tingėdama lėtai atsikeliu nuo kėdės ir pėdinu link durų. Koridoriuje dar buvau spėjus susipykti su mama, bet kaip visada, greit susitaikėm.
Galų gale, gavosi taip,kad pas mane pusantros valandos praleido Gabrielė. Na ir vertėjo. Buvo hyper  smagu!!! Na aišku, aš dar nepasakojau geriausios dalies. Grįškime, kur aš sustojau pasakoti :) Per tą laiką, kai draugė buvo pas mane mes labai smagiai pasidainavom. Pasileidom gerų dainų ir varėm per mikrafoną ant viso garso :) Iš ties kietai. Nenoriu girtis, bet manau man visai gerai išėjo sudainuot vieną Vilijos dainą. O patikėkit, koks chaosas ir linksmumas buvo, kai dainavom kartu su Gabriele ir mano penkiamete sese :D Na aišku, nebuvo tokių jokingų judesių kaip man parodijuojant ką nors, bet neesmė. Buvo linksma :) Pabuvoję pas mane išsiruošėm į lauką. Nuėjome iki mūsų draugės Paulinos ir ją pasikvietėm... Mes iškarto nusprendėm eiti ant savo vadinamų tarzankių. Paulė išsinešė fotoaparatą ir tada prasidėjo visi mūsų baeriai. Nuėjome prie didelių gluosnių ir susirinkusios šakas bei įsibėgėdamos pradėjome suptis. Po to mums toptelėjo mintis, kad išeitų geros nuotraukos, taigi pradėjome fotografuoti. Ekperimentuodamos nuotraukom ir dėl smagumo mes šokinėjome nuo tvorų, taip supomės, karstėmis škvalo nulaužtom šakom ir šiaip smagiai leidome laiką. :D Nepatikėsite, bet per pusdienį išfotografavom 120 nuotraukų gal, iš kurių 2/3 buvo Paulina, bet neesmė. Svarbu, smagiai praleidom laiką :) Jau buvom beeinančios iš parduotuvės prisipirkę saldumynų, deja Gabrielę pakvietė namo. Taigi likom su Paulina. Kai kieme vaikams padalinom saldainių ir traškučių,( laimei draugės fotoparatas jau buvo pasikrovęs) nuėjome į stadijoną dar pasifotografuoti. Išėjo daug gražių, gražių nuotraukų. Mes netgi nusprendėme susikurti bendrą facebooką! Oi, ten bus prikelta daug foto, oi bus. Kai fotografavomės stadijone, norėdamos paerzinti draugą nufotografome porą jo nuotraukų. Kaip užpyko tas! :D Po to turėjom truputį pabėgioti, kad neatimtų fotiko, bet daug labai nereikėjo, nes nuotraukas ištrynėm :D Šiaip ar taip aš už jį greičiau bėgu, nors jam tiek pat mėtų ir jis bernas, taigi fotoaparatą būtume išnešę sėkmingai. Po devintos valandos sušalę parsivilkom į kiemą ir atsisveikinom jau tapusiu tradiciniu mūsų atsisveikinimu "Go penguin!". Tai buvo viena iš įsimintiniausų šios vasaros dienų :)
P.S. Kai tik galėsiu įdėsiu keletą nuotraukų iš mūsų Tarzanijos :D

2 komentarai: